ZASLECHNUTO s komunikací

11.08.2020

Kája: Vy jste bábovky kriste pane!


Kája: Vyber něco random, ale zamysli se nad tím!


Honzík: Holky se kreslí líp, protože nemaj uši! 


Michal: Nelehejte si do vody, ještě bude mokrá...


Julča: Naďa umírá, ale je šťastná.


Linda: Proč je ve sprše piškot?

Kája: Hihi:) Já musela zahnat noční deprese.


Vašík: Žbluňk, už plavu.

Koli: A kam plaveš?

Vašík: Já neumím plavat.


Max: To není svíčková, to je světlíčková.


Anička: kluci, tak pojďte na kukledňák

Honza: ne ne já nemůžu, já jsem fyzbas, já jsem fyzbas, já jsem fyzbas.


**Tichá pošta**

Nora: Že - li - vi - ze

Emma: Žemle Želivize vize

Linda: Šama šama šama vista


Všichni: To je Heřman?

Nina: Já jsem vám řikala, že má divný vlasy


Koli: Moje povaha je větrná s kapičkou ohýnku.

Agi: A já mám vodní chvilky.

© 2020 ŽELEVIZE Želiv 4, 394 44 Želiv
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky