JDE DO TUHÉHO!

13.08.2020

Meditace s Vizí... hmmm… ómmm… Prosíme studia Z+N+A+ K na taneční parket! A opět je tu ZNAK! Strouhánkový karbanátek Petrovi chutná. KUKledňák nás připravuje na cestování. 

Kapr!
Žbluňk!
Okáčko!
Už jsou zase tady!

(s Petrem)

Od Mezné po Prahu. Zvířata se posunují ke Švihovu. Voda a...

(s Tomášem) 

Já mám nějak moc energie! Mám tu nějaký šťavnatý drby. Nezapisuješ si, doufám, moje argumenty!

(s Ivanou)

Poslední přímák!!! Sakra!!! Kde jsou ty kabely... dělej... 3 minuty do začátku... Jedééém! Zvuk stávkuje! Obraz dobrý. Polednice rapuje.?! Kuk do divadelních workshopů... Kamarádi podruhé!!! Vzpomínáme na desetileté výročí soustředění. Snad si mě vezme! Kam se poděl … čassssssssss…? Krteček ruší přímák! Loučíme se sami, ale radostně... Sledovanost stoupá! Ale hlavně ty kšiltovky na zítra!!! Čeká nás Brrrrrrr….no?!!!!!!!!!



© 2020 ŽELEVIZE Želiv 4, 394 44 Želiv
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky